Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 22 mai 2010

Doua fire, doua paie ...

Si a fost miting ... Cu strigaturi, urari de tot felul si pinguini. Cu efecte vizibile, dar putine. Cu efecte scontate, dar neatinse. Cu efecte reale, dar inca invizibile. Cu patos, dar si fun.

Trecind, insa, la lucruri mai serioase, impresia mea e ca la mitingul asta au fost cam multi regizori (unii, simpli amatori; altii, mai scoliti). Si, implicit, multe piese. De-aia, imaginea de ansamblu a iesit asa pestrita.

Unele piese au beneficiat si de "promotion", si nu toti actorii au stiut ce fac. Unii au crezut ca trag o "dubla", si cind colo erau "live".

Cea mai interesanta mi s-a parut piesa "Doua fire, doua paie / Ia-l pe ala la bataie!" Mi-a amintit un cintecel din copilarie care zicea cam asa:

"Da, ai dreptate, i-am raspuns, am un cirlig si-un bat

De el am prins un peste si sa-noate il invat!"

Un comentariu:

renata spunea...

Formidabil! :)))
Ştiu şi eu cântecul ăla! M-a învăţat tata să-l cânt.
Începea aşa... De dimineaţă, lângă lac, pescarul amator....

Trimiteți un comentariu