Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

joi, 9 septembrie 2010

Asa item, asa raspuns!

Întrebat ce îl califică pentru funcţia de consul general la Marsilia, I. T. Morar s-a vazut nevoit sa apeleze la un scuba diving in adincurile putului gindirii, pentru a produce o adevarata perla de rationament monstruos. Pe celebrul principiu al unuia dintre idolii sai, Emil Boc, care spunea ca are o parere, dar nu e de acord cu ea, fostul mare ginditor cotidian a răspuns, in doi timpi: 1. Mă califică A  si B  2. Nu ma califica NIMIC!

Sau, ca sa folosesc exact cuvintele lui: 1. "Mă califică realizările şi faptul că sunt absolvent de limba franceză".    2. „Nici Lucian Blaga nu avea vreo calificare înainte de a fi numit într-un post diplomatic”

Pai, domnu item, hotaraste-te: ai sau n-ai, te sau nu te?

Ca sa nu mai vorbesc ca 1. Realizari are si mama Omida 2. De la Lucian Blaga pina la tine ...

 Nu stiu ce item foloseste I. T. Morar pentru a-si feri gitul de ploaie dar daca raspunsul de mai sus este tot ce poate produce mai bun, atunci se califica, fara nici un fel de emotii, pentru programul „rabla” 

Concluzia e una singura: fereasca Dumnezeu ca viitorul consul al Romaniei la Marsilia sa se numeasca Item Orar!

14 comentarii:

renata spunea...

Mmmm... Orar!
Sclipitor mi-ai fost!
Sper că tipu' ştie să înoate. Sper că în scuipat se înoată la fel ca în apă dulce.

Augustin Radescu spunea...

Ma, doamna draga, flateaza-ma, ca-mi place. Dar nici chiar asa: pina la sclipitor e ca de la item la Blaga!
Si, da! Indivizi ca asta inoata si pe uscat, inoata in orice, daca iese ceva!

renata spunea...

'Ai nu fi!...
În primul rând că aria modestiei nu ţi se potriveşte.
În al doilea, la cât de supărată sunt pe tine, chiar n-aveam chef să te flatez. :))

Augustin Radescu spunea...

Doamna, bate-ma, omoara-ma, numai da-mi ceva sa maninc!Va'zica, spune-mi cu ce ti-am gresit! Da' sa nu-mi spui de nenea ala den familie, care te-a depistat ca fiind sufletul blogului tau, ca-mi rasucesti brisca in rana. Daca-i asa, atunci bate-ma direct, fara sa-mi mai spui ceva!

renata spunea...

Augustine, Augustine!
N-am nicio legătură de rudenie cu "nenea". Uitasem incidentul...
Poate a fost cam exagerată expresia "supărată pe tine". Eram doar mâhnită, de când am priceput că n-o să ajungem niciodată - madam Mimi şi cu mine la scrisoarea XXX.

Augustin Radescu spunea...

Renato, eu ce sa fac daca nenea asa a zis, ca-i in famelie? Acu, daca trebuie citit intr-o cheie anume, n-am de unde sti! Da nici nu ma mai sfortez, ca nu stii ce concluzii anapoda mai trag ...
Cit despre incident, ma bucur ca l-ai uitat. Adica, bine ca poti...
In fine, never say never! Atit ca, parerea mea, si scuza-ma ca ma amestec, probabil ca trebuie regindite niste aspecte, ca ai vazut cum derapeaza ...

renata spunea...

De la o vreme eu creez numai incidente.
Tăcerea e da aur, nu? Să trec la fapte în domeniul ăsta? Să pun poze cu naturi moarte pe blog şi peisaje mirifice? Cu necuvântătoare drăgălaşe? Să schimb numele blogului din "gară pentru noi" în "gară pentru moi"?
Să aştept comentarii gen "Ce gândăcel minunat!Parcă-i ăla, de Emil Gârleanu" şi eu să răspund bucuroasă "Daaa! Chiar ăla e!"
În felul ăsta nu voi mai supăra pe nimeni, nu vom fi nevoiţi să mai uităm nimic, va fi minunat, pace, soare, cald, zâmbet...
Păcat că nu va fi pic de viaţă.

p.s. Dacă tu chiar nu poţi să treci peste, te înţeleg.
N-o să-mi placă mai puţin ceea ce scrii, atunci când scrii pe placul meu.

Augustin Radescu spunea...

Nu, Renato, nu trebuie sa schimbi nimic. Si nu stiu argument mai bun decit versurile lui Prevert (stii...):
Je suis comme je suis
Je suis faite comme ça
Quand j’ai envie de rire
Oui je ris aux éclats.
Poate doar, eventual, sa adaugi ceva ...
In alta (?) ordine de idei, aud ca tre s-apara madam Mimi ...

ALM spunea...

"Concluzia e una singura: fereasca Dumnezeu ca viitorul consul al Romaniei la Marsilia sa se numeasca Item Orar!"

De ce nu? Ar fi o avansare alfabetica. De la "l" la "r" (Item Oral).

renata spunea...

Mulţumesc domnului Prevert! :)

Augustin Radescu spunea...

@ ALM
Pai r e mai la coada, nu?

Augustin Radescu spunea...

@ Renata
Da, un mare domn ...

ALM spunea...

@Augustin Radescu

Asa am zis si eu! Numai ca dvs va referiti la cum se scrie si eu la cum se citeste. Si, pana la Marsilia, numai el si Dumnezeu stiu cat oral a trebuit sa presteze ...

Augustin Radescu spunea...

@ ALM
Sint convins ca omul a fost testat si iar testat, pina sa obtina ok-ul. Totusi, sa-l lasam M...orar, pentru a evita confuzia cu moral, un lucru ce nu i se poate imputa cu niciun chip, dupa parerea mea!

Trimiteți un comentariu