Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 23 februarie 2011

Boc atirna de UDMR

Chestia asta am aflat-o de la Antena 3. Da', stiti cum e, nu-i suficient sa afli ca sa si intelegi. Si uite-ma, om aproape serios, pierzindu-mi somnul si perpelindu-ma toata noaptea de grija lu' ala mic de respira din ce in ce mai greu, in ultima vreme. Ba am incercat si sa stau in cap, doar, doar oi intelege. Ti-ai gasit! N-am reusit decit sa ma inrosesc ca un (d)rac fiert si sa ma ia cu ameteala si palpitatii. Ca nu mai am, nici eu, o virsta... Acu' am fo doo!

Spre ziua, asa, cind statea sa ma apuce disperarea ca nu stiu cum atirna Boc, mi-aduc aminte de-un film. Nu mai stiu exact titlul, dar era ceva cu "scurt si sus"! Si, bizar, desi nu e nicio legatura intre filmul respectiv si dilema mea, ca prin minune ... am adormit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu