Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

luni, 16 mai 2011

Lamuriri clarificatoare(I)

Deoarece se pare ca absenta mea de pe cimpiile web nu a trecut cu totul neobservata, iata-ma dispusa sa sfisii tacerea ! N-am facut-o pina acum, asteptind ca vecinul de deasupra mea, domnu Radescu, sa va spuna, el singur, ceea ce considera cuviincios. Gestul sau cavaleresc de a-mi asuma mie insasi sarcina (ptiu!) de a va relata cele petrecute ma incinta si, totdeodata, ma obliga. Asa ca iata, pe scurt, ce s-a intimplat :

Intr-o dupa amiaza, spre seara, dom’ Radescu s-a intors de la un asa-zis « miting al nemultumitilor ». A trecut pe la mine sa bem o cafea si sa-si verse focul : era ud fleasca, inghetat si obosit, ragusit dar, cu deosebire, din cale-afara de dezamagit ca la miting n-au fost prezenti mai mult de 7k concetateni, multi din provincie. Am baut cafeaua, apoi a urcat la el, sa faca o baie fierbine, dupa cum spunea.

A dat drumul la apa si s-a bagat putin in pat, sa se incalzeasca. Evident, a adormit instantaneu, iar ceea ce-a urmat e lesne de inteles.

Apa s-a scurs incet-incet in balconul meu care are o deschizatura deasupra, dar in rest este inchis absolut ermetic. In el apa s-a adunat, si s-a adunat, si s-a tot adunat.

In momentul in care usa balconului n-a mai rezistat presiunii, un adevarat tzunami s-a napustit asupra mea, izbindu-ma de mobila de prin casa, trintindu-ma si acoperindu-ma.

Fara indoiala, s-a intimplat un miracol : la citeva momente dupa aceea, vecinul meu s-a trezit si, dindu-si seama ce s-a petrecut, a alergat intr-un suflet la mine. M-a gasit prabusita pe jos, cu fata in apa si fara suflare. (Mai e)

6 comentarii:

Theodora spunea...

Din cat imi aduc aminte domnul Radescu a mai patit chestia asta.

Matilda spunea...

Da' cu vecinu ce-ai avut, nene ?

madam Mimi spunea...

Theodora, draga mea, ai dreptate: s-a mai intimplat ca vecinul de deasupra sa ma umezeasca umpic, dar niciodata n-a fost cu intentie voita ca sa-mi faca rau! Si nu ma pot supara pe el, ca are suflet bun.

madam Mimi spunea...

Stimata madam Matilda, daca aveti umpic de rabdare, sa vedeti finalul, o sa vedeti cum devine cazul ...

renata spunea...

Madam Mimi,
credeam că te-a sinucis vecinu' şi te-a înrolat în covoru' persan şi p-aci ţi-e ultimu' drum, la groapa Glina...
Slavă cerului că eşti bine-sănătoasă şi dai semne de vitale!
Las' că nu-ţi strică niţică umezeală. Te mai hidratezi la epidermă.

madam Mimi spunea...

Renata draga, ma bucur sa ne mai auzim in scris! Ma hidratez in draci, cum s-ar zice, ca nici nu-mi vine sa mai es din bazin. Vine bunica-mea, saraca, dupe mine, speriata c-as fi fugit cu popa. Cind colo, eu fac pluta pe spate si dau din picioare, mai mare dragu'. Daca m-ar vedea proasta aia de Vasileasca, asa ar minca-o pizma, c-ar cadea la pat! Da' singura!!

Trimiteți un comentariu