Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 28 octombrie 2011

Mai am decit un dor ...

Dragii mei,
Dupa o lunga si grea absenta, cauzata de lipsa mea din cimpiile web 2.0, profit de oportunibilitatea oferita de vecinul de deasupra mea, domnu Augustin Punct Radescu pentru a reveni inapoi, care mi-a pus la dispozitia mea bloaga domniei sale, si dreptu la libera esprimare.
Asa ca iata-ma aceeasi, desi chiar mai tinara si intempestibila, la fel de sensibila la frumos ca si la urit, la poezie ca si la Axa Washington – deBaselu – Tirgoviste.
Pentru cei care se vor grabi sa ma corecteze, o sa adaog ca asa ma incearca pa mine filingu unui presentiment: ca si asta tot la Tirgoviste se termina.
Cit despre poezie, voi stiti inclinatiile mele sensibile si chiar usor artistice, mai ales in niste momente melalcolice datorate la viata asta nenorocita, care iti vine sa le dai dracu toate si sa mai pui si tu mina pe un volum de poezie. Sau ceva!
Ei bine, aseara a fost una din acele zile unde nu se intimpla nimic: nici domnu Dan n-a mai gasit fun chilot de-al Elodiei, nici vecinul de deasupra nu te inundeaza, ca sa aibă motiv sa vie la o cafea si-o reanimare, nici Eftimeasca nu-ti bate ca proasta in calorifer sa-si descarce hormonii. Si-atunci, sigur ca simti ca un plumb in papuci si te-ntorci la Bacovia!
Si cum stateam eu ca proasta, cu volumu in brate, o data m-a luat un lirism de jos in sus, asa, spontan, cum fuge cite-un ochi la un ciorap de dama. Si-atunci am scris aceste versuri, de care n-as dori casa va privez, nici macar cu suspendare:

Mai am decit un dor:
Sa-l vad pa Base schior!

Va rog sa nu-mi trimiteti aprecierile voastre, ca cine stie cind mai pupez io bloaga lu domnu de mai sus, sa va multumesc.
E suficient sa va ginditi la mine, si eu o sa simtesc! Jur si ma semnez:
Doamna Mimena Neacsu, bibliotecareasa

12 comentarii:

Anonim spunea...

Nu pot sa ma stapanesc domana bibliotecareasa Mimena Neacsu ... ati scris asa de frumos incat insist sa va felicit ...si va mai astept pe bloaga domnului Augustin Punct Radescu. :)

madam Mimi spunea...

Eh, draga mea, esti tu o fire mai sensibila, asa ...
Ca si mine, de altfel, ca d-aia ne-ntelegem noi doo!
Te pupez si ne mai citim!

renata spunea...

Felicitări, doamnă Mimi, pentru versuri! Sincere felicitări! Alde vecinu' Rădescu ar putea să vă lese mai des la bloaga dumnealui. Sau să vă facă şi dumneavoastră una. Da' parcă v-am mai zis, nu?
Ce dracu', doamna Mimi? Nu puteţi dumneavoastră, femeie dintr-o bucată, să puneţi mâna în şold şi picioru' în prag cu Rădescu?
Păi altele, la cum arătaţi, ar fi avut acum garsonieră şi blană, dacă-şi puneau mintea cu el!
Da' dumneavoastră, modestă şi serioasă cum vă ştiu, nu îndrăzniţi măcar niţel spaţiu pe net să căpătaţi. Da' e gratis, doamnă! Spuneţi-i că ştiţi că e gratis, n-are rost să mai amâne, cu scuze copilăreşti.

madam Mimi spunea...

Draga mea Renata,
Ma bucur sincer de aprecierea pe care o dadusi micilor mele versuri.
Sigur, penita mea e umpic mai tocita decit a ta, dar inca nu ma predau, nici io!
Cit despre domnul Punct Radescu, o suta de ani daca stau fara bloaga si de el nu ma rog, ca am si eu ambitul meu de bibliotecareasa! Sa vie el sa ma roage, nesuferitu!, ca vede si el ca am talent. (Da' sa nu ma spui ce-am zis, ca parca vad ca nu mai pupez nici atita)

renata spunea...

Doamna Mimi, am făcut ce-am putut! L-am ameninţat cu nevorbitul şi tot nu vrea, pârdalnicul, să-ţi facă blog. Mai lasă-l, poate îşi revine...

Iepurele de Martie spunea...

TARRREEE!!!

Augustin Radescu spunea...

Iepure, iar iti turuie gura ca AKM-ul. Una din 3 litere n-ai gasit?!

Iepurele de Martie spunea...

O ce din 3 litere?!

Iepurele de Martie spunea...

Oricum, dragul meu Augustin, esti prea carcotas! Eu iti apreciez postul, iar tu ridici obiectii. Sa-ti iei la trei pazeste admiratorii - asa ceva nu se face!!! (Aici ar trebui sa inchei cu o fata galbena care rade, dar n-ar rost sa incerc, caci stiu din experienta ca tipul asta pacatos de blog nu o afiseaza.)

Augustin Radescu spunea...

Iepure, asa cum mi te amintesc eu, erai un tip cu simtul umorului. S-o fi transformat in simtul omorului?
Ma obligi sa fac un lucru pe care orice om care se vrea glumet il uraste: sa-si traduca glumele. Pai daca tu imi adresezi un singur cuvint, iar eu iti reprosez ca "turui", e cazul sa gusti spiritul de gluma amuzanta!! Si chiar "reprosul" ca lauda avea 4 litere, si ar fi fost mai potrivita una din trei ...
Acum, ce vrei, sa fac ca Basescu, sa spun gluma si-apoi sa incep sa hahai singur??

Iepurele de Martie spunea...

Nu intra in panica, si eu am glumit. Dovada: intentia de-a incheia mesajul precedent cu o fata galbena care rade, pe care n-am mai puso-n practica, stiind ca blogul n-o va afisa. Te-am pupat, numai bine!

Iepurele de Martie spunea...

Pardon, "pus-o-n". Graba.

Trimiteți un comentariu