Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 29 martie 2013

Pai de ce, ba, Sorin Ionita?


Pentru cei care nu stiu cine-i asta, si-i inteleg, ca nici eu n-am stiut pina nu demult, e vorba de individul care, riscind totul, cu un curaj pe care doar credinta sfinta in cauza ta nobila ti-l poate da, s-a ridicat la lupta dreapta, cu pieptul dezvelit si miinile goale, impotriva elementului malefic numit Sabina din Covasna, copila care, cu un tupeu incomensurabil si revoltator, si-a pus pe frunte o bentita tricolora.
Dar nu ! Asa ceva nu poate ramine nepedepsit – si-a soptit in barba nobilul si neinfricatul justitiar, care a izbit cu toate puterile :  « proastă mică, dar cu tupeu ! »
Pai de ce, ba, Sorin Ionita? Se poate, un om la virsta lu matale, sa te iei de o copilita si sa o faci « proasta mica», mai ales in conditiile in care tu esti mult mai mare decit ea ?
Acuma, « de ce »-ul asta sa stii ca e doar retoric, fiindca, banuind eu cam ce nas porti tu in suflet, imi imaginez si cam ce mi-ai raspunde :
« Nu stiu, nu-mi amintesc. O fi facut copilul ceva, o fi injurat, o fi vorbit urit, nu stiu, sa vedem »
Sincer sa fiu, cind am vazut reactia ta de tzatza isterica, am crezut ca nu ti-a placut cartea, nici capul nu te ajuta si oi fi fun terchea – berchea zdringhi - zdringhi. Am fost insa surprins sa constat ca CV- ul tau, din care spicuiesc mai jos, contine lucruri demne de mult interes :

2005 – 2006   Fellow al Programului IPF al OSI Budapesta
octombrie 2004   Raportor pentru LGI Budapesta la Conferinta Pactului de Stabilitate in
Europa de Sud-Est
2001 – 2002   Fellow al Programului Fiscal Decentralization Initiative al Bancii Mondiale LGI Budapesta
aprilie 2000   Cursul de Relatii Fiscale Interguvernamentale World Bank Institute Budapest
iulie 1999    Scoala de Vara a CEU Budapesta
1997 :   MA in stiinte politice Central European University Budapesta
iulie 1997    Scoala de Vara a CEU Budapesta
1996 – 1997   Corespondent al TVR1 la Budapesta
consultant al Fundatiei pentru o Societate Deschisa

Asadar, vreau sa zic, ceva glagorie pare ca ai mai avea, macar umpic, pe fund. La tine singura problema pare a fi cu bunul-simt.
Dar cine e perfect in tara asta, in afara de Basescu ?
P.S. Am convingerea ca CV-ul pe care l-am gasit eu nu e actualizat de tare multa vreme, altminteri ne-ar mai fi oferit si alte amanunte interesante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu