Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

duminică, 29 august 2010

Constringeri, constringeri

Draga doamna Renata,

Nici nu m-apuc sa beau a II-a cafea pina nu va raspund  la a IV-a scrisoare. Sa ne tie Dumnezeu sanatoase sa ajungem si la XXX !

Doamna draga, nici nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa ma dau cu netu, ca intelectualii, si sa discut savantlicuri pe web, ca-n filmul ala, Web Said Stori, care de III ori l-am vazut, cit a putut sa-mi placa ! Pai daca ar vedea Vasileasca de la II asa desmat, asta ar iesi subita din sistem, cum ar vrea guvernul asta de rahat cu noi toti, in frunte cu sefu lui care vaz ca nu-i la palatul Victoriei impotriva noastra, ci mai la deal!

Da asta cu principiul Lu Chatelier, chiar e minunata ! Sa va esplic :

Daca ramii cu cite ceva din scoala de-ai facut-o, e de la profesorii minunati de i-ai avut ! Adica, de un exemplu : ai ramas cu V chestii din scoala ? Insemneaza ca V profesori minunati ai avut ! Eu am avut numa II , c-am si facut scoala mai putina ...

Unu a fost la fizica. Si stii cum m-a vrajit profu asta ? Mi-a zis : invata, Mimeno, ca asta nu-i principiu de fizica, e din viata. Si Chatelier asta e pitit unde cu gindu nu gindesti ! O sa-l gasesti la piata, pa strada, la bucatarie, ba pina la urma, o sa dai de el si-n pat.

Hait ! cind am auzit-o p-asta cu patul, odata mi s-au aprins toate ledurile (ca io de mica eram pa leduri!) si-am zis, in sinea mea : pun io mina pe-asta, pina la coada, ca prea e dat in Doamne iarta-ma !

Si ce crezi ? Avui parte de principiu cind cu barbata-miu dintii !

Asta le cam avea cu spritu! Nu rau, doar asa, cum ii sta bine voinicului ! Da io, nu si nu, ca nu-mi place danfu ! Adica, ce mai, l-am constrins sa nu mai puna gura ! Constrins azi, constrins miine, pina cind, intr-o zi, am gasit bilet in bucatarie : " Mimeno, pacat de tine, ca mi-ai fost draga, da nu te-a dus mintea ca orice sistem actioneaza spontan in sensul diminuarii constringerii ! Al tau (fost) Naie" Asa scria ! Si dus a fost !

Parca l-am auzit pa profu de fizica. Io-te, domle - mi-am zis - ca si dadui si de domnu Chatelier ala! Treaba e: de unde stiu dracu asta de Naie al meu, un amarit de sculer-matriter, cum devine cu principiul?

Acu, morala nu e sa nu-l constringi ! Constringe-l, fi-r-ar blana lui! Da fa dracu’ cumva sa nu se prinda ! Io asta am inteles de-aci. Cum ar veni, vorba poetului :

Stii bine ca nu-mi place iarna

Si ca-s un tip atit de friguros

Dar daca, totusi, altfel nu se poate

Ei bine, ninge-ma, dar ninge-ma frumos !

Si uite cum ajunsei la politicienii nostri !

Aoleo, da nu pot sa va mai zic, ca tre sa ma duc sa platesc intretinerea, ca pleaca aia, a lu Popa, si ma da restantiera. Da ma intorc, nu plecati ! Va pup, Mimena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu