Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 22 aprilie 2011

Curat murdar!!

Astazi m-am trezit dind piept cu functionarul romanesc in forma pura, in fata unui ghiseu pe care il urasc. Am primit un formular in 6 (SASE!!) exemplare autocopiante, care isi dovedeau calitatile doar daca apasam suficient de tare incit exemplarul al saselea sa fie lizibil prin citire! Dupa ce am rupt doua pixuri (ale mele, doar nu va imaginati ca mi-au dat ei) si-am transpirat literalmente, am returnat, obosit dar fericit, blestematul de formular. Fericirea a durat doar o clipa, fiindca functionarul romanesc s-a stropsit pe data la mine:
 - Da' rubrica 4 de ce n-ati completat-o?
 - Bine, dar va dati seama ca e inutila ... am biiguit, timorat.
 - E inutila, aveti dreptate, dar ... necesara!! - a picat sentinta.
Pai mai poti sa te pui in contra?

2 comentarii:

Matilda spunea...

Nici genialului Caragiale nu i-a trecut prin minte o asemenea replică : " inutilă dar necesară!".
Funcţionarul care a rostit-o merită premiul " Bulă de la ghişeu" !

Augustin Radescu spunea...

Matilda draga, daca n-am fi, mai tot timpul, suficient de plictisiti, sastisiti, sictiriti, obositi sau grabiti, si-am gasi un pic de timp sa fim si nitel introspectivi, ma tem ca am gasi in noi insine citeva fleacuri, pe cit de inutile, pe atit de necesare! Asta nu inseamna ca acuz bietul functionar (de fapt era o doamna, lucru absolut nerelevant!)ca, in timpul orelor de program, se deda la filosoficarii ieftine. Iti dai seama ca si-ar putea pierde locul de munca?

Trimiteți un comentariu