Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 19 octombrie 2011

Ghici cine spune lucruri traznite!

N-o sa va vina a crede: incep sa inteleg de ce trebuia sa-l citim noi pe Grigore. Nuuu, nu pe Gregoar. Pe Grigore ala cu timpanu. Sau inca n-am risipit confuzia?! Inteleg abia acum, cind simt, eu insumi, tentatia de a ma transforma in cronicar. Caci, sub asaltul neamprostiei, al inculturii, al imposturii si surogatelor, al substitutelor de inlocuitori, a colectiona perle, gafe sau dovezi abisale de incultura cred ca poate fi un mod de aparare. Iata de ce, printre titlurile de pagini afisate in dreapta acestei postari a mai aparut unul (ultimul). Veti putea citi acolo scapari nevinovate, dar amuzante, greseli de exprimare sau gafe semantice ale unor persoane publice. Vor “cotiza” la fondul de minunatii al acestei pagini persoane la care nici nu te astepti: jurnalisti de tot soiul, realizatori TV (ce stupid a inceput sa sune de citeva zile incoace), comentatori sportivi si, nu in ultimul rind, politicieni. Ca si ei sint ai nostri, nu?
As fi tare bucuros sa am un feed-back de la voi, din care sa stiu ce parere aveti de o astfel de pagina si, de ce nu, propria voastra contributie la aceasta colectie de tot anul, pret-a-porter. Asa ca treceti, din cind in cind, pe-aici. Va multumesc!
Precizare: Materialul "didactic" va fi adunat, pas cu pas, incepind de azi. Pe masura ce voi culege cite o perla, o voi posta neintirziat!

5 comentarii:

renata spunea...

E de bine! Când voi putea, îmi voi aduce şi eu mica mea contribuţie.

Şerban Tomşa spunea...

Augustin,
e excelentă ideea ! Voi încerca să cotizez și eu. :)

Augustin Radescu spunea...

Renato, vezi sa nu-ti aduci ... aportul! :))

Augustin Radescu spunea...

Serban, multumesc tare mult. De fapt, te asteptam. Stiam eu ca subiectul nu te poate lasa rece! Cu drag!

Matilda spunea...

Grozavă idee !
Îmi voi aduce şi eu... " aportul" ! Foarte curînd.

Trimiteți un comentariu