Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 13 iulie 2012

Ma-ntreb, si eu, ca boul ...

Am aflat, deunazi, ca un numar insemnat de tovarasi cunoscuti, persoane publice cum ar veni, printre care Turcescu, Oltean, Boureanu si alte figuri legendare ale odiseei portocalii, s-au trezit, pur si simplu pe nesimtite (!) avansati inainte in grad. Avansati TARE!
In virtutea stilului meu paradoxal de a gindi, mi-am pus direct intrebarea numarul doi, ca pe-aia cu "da pentru ce merite etc etc" am perceput-o, instinctiv, doar ca pe o nepermisa pierdere de timp.
Aceasta a doua intrebare, nu prea ortodoxa altfel, suna cam asa:
"De ce, pe listele astea suficient de stufoase cu avansatii la "fara frecventa", nu apare si numele Basescu Traian. Ca doar meritele sus-numitului sint mult mai importante decit cele ale unui bourean, de exemplu!
Dupa ce mi-am chinuit fo doo zile neuronul cu aceasta dilema noua, un piticut de pe creierul meu, care doarme toata ziua si noaptea se scoala si-mi sopteste timpenii, s-a indurat de mine:
" Vezi, fraiere, ca astea sint listele cu rezervisti!"
Evident ca nu dau doi bani pe aberatiile astuia, dar care-o fi, tousi, explicatia? Ma ajuta cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu