Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 17 aprilie 2013

Dana Grecu se mai face o data de ris!


O sa ma intrebati:  si care-i stirea?  Intr-adevar, niciun om nu a muscat vreun ciine!
Stirea e ca nu mai pot cu Dana Grecu. Destul! Ajunge! In seara asta mi-a pus capac!
Si-a inceput emisiunea, ca de obicei, cu un expozeu fulminant despre cum isi bate joc cercetarea romaneasca de banii europeni care ciocanesc virtos la usa si nimeni nu vrea sa le deschida; despre proiecte europene aprobate si apoi dezaprobate, cu finantare asigurata, pe care actuala putere le ignora si alte nenorociri care, probabil nu s-ar fi intimplat daca email boc mai era premier.
Cind, la prima trasnaie, cu un calm de care eu (nici macar eu!!) n-as fi fost in stare, ministrul cercetarii a anuntat-o pe marea realizatoare ca e intr-o confuzie totala (si a si demonstrat-o!), ca problema nu e de fapt problema si proiectele europene nu sint europene, am crezut ca Dana Grecu va baga repede toate momentele publicitare din dotare, ca sa uite lumea prapastiile pe care tocmai le debitate. Sau macar ii va trece prin cap sa scoata mina din buzunar si sa-si-o lipeasca energic pe frunte. Ei, ti-ai gasit: da-i inainte cu tupeu. Recunosc, a reusit sa destinda atmosfera, intrebind, candid: si-atunci, cum s-a creat confuzia asta? Cum ar veni: si-atunci de ce e atita confuzie in mintea mea?
Apoi, a mai bagat o tirada, si-a indesat mina mai adinc in buzunar si a trecut la punctul urmator.
Cind, si aici, rezultatul a fost identic, mi s-a facut mila de ea.
Am crezut, pina la Grecu Dana, ca orice realizator TV isi pregateste fiecare emisiune muncind pe brinci spre a se documenta despre subiectele pe care vrea sa le atace in emisiunea sa, macar cit sa fie in stare sa inteleaga ce-i spun invitatii sai. Grecu Dana a crezut ca invita niste baieti la emisiunile ei, ca sa le explice, EA LOR, cum stau lucrurile, iar invitatii, deopotriva cu telespectatorii, sa cada pe spate  cit de dasteapta si culta-n cap e ea.
Oricum, dupa o asemenea emisiune orice om cu coloana verticala aflat in postura ei ar pleca in paduri, intr-o pestera, ceva, sa se ascunda. In cazul ei, n-am nicio emotie: sint sigur ca va fi prezenta si miine, mai zimbitoare, mai desteapta, mai inchizitoriala si culta ca oricind. Va vorbi, din nou, cam de doua ori mai mult decit toti invitatii la un loc si, dupa emisiune, se va scuipa in oglinda, de deochi. Tot astept ziua cind Antena 3 o sa-i ramina mica  si o sa constate ca Radu Tudor n-o mai merita! Sper ca va pribegi dupa tatal gainii care naste pui vii si dupa alti posesori de nas in suflet, la un post TV la care va putea sa se simta implinita si unde o femeie care sta cu mina zdravan infipta in buzunarul pantalonilor e, cum ar veni, o dixtinsa doamna…
P.S. Presimt ca unii mi-ar spune-o pe-aia cu telecomanda. Da, asa e, aveti dreptate. Atita ca e pacat de Antena 3! Si de Radu Tudor, care sufera ca un stoic, chit ca are momente, asa simt eu, cind ar lua-o de ciuf!
Dar poate ma insel ...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am urmarit emisiunea la care va referiti, insa am remarcat si eu ca, de la o vreme, Dana Grecu o ia razna; dupa parerea mea. Dupa a altora, poate ca nu. Oricum, ginditi-va ca poate face ce i se spune sa faca.

Augustin Radescu spunea...

Nu am exclus nicio clipa ipoteza asta. Dar macar s-o faca mai stilat, nu cu mina indesata adinc in buzunar, ca o toapa!

Lupul Alb spunea...

Asta-i basista pina in maduva oaselor. De altfel se vede aceeasi marca de tupeu ca si al intiiului marinel al tarii!

Matilda spunea...

Cred ca Dana Grecu se vrea o "doamna de fier" , ignorind penibilul in care se prabuseste.
Foarte corect ai spus :"pacat de Antena3 " !

Augustin Radescu spunea...

@ Lupul Alb
Este si convingerea mea!

Augustin Radescu spunea...

@ Matilda
Draga mea, emisiunea "La ordinea zilei" este realizata de, chipurile, Dana Grecu si Radu Tudor! Ghici de cite zeci de ori vorbeste mai mult, in emisiune, ea decit el. Din punctul ei de vedere, inteleg de ce: daca lumea ar compara tot timpul ce spune ea cu ce spune el, s-ar face de poveste. Nu stiu insa cit va mai accepta Radu rolul de remorca a doamnei cu buzunar de fier!

Anonim spunea...

am fost coleg cu ea la generala sase... era isterica. numai ea avea dreptate il pupa in fund pe Proca...

Trimiteți un comentariu