Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 24 decembrie 2014

Prieteni,

Va urez sa va puteti opri, o clipa, din goana, din cearta, din vinzoleala, din agitatie, din lupta. Va urez sa puteti decreta un armistitiu deplin si imperativ cu toata lumea, cu ei ca si cu voi insiva. Va urez  sa va luati linistea necesara pentru a va face un pic de ordine "in cuget si-n simtiri", pentru a verifica daca ceea ce parea important e important, daca ceea ce parea frumos e frumos, daca ceea ce parea sigur e sigur. Apoi, urindu-va "LA MULTI ANI" si "CRACIUN FERICT", va invit la un pahar de frumos si o felie de viata!
https://www.youtube.com/watch?v=OzrUs08-SWs

4 comentarii:

Anonim spunea...

E cea mai frumoasă, folositoare și inteligentă urare pe care am citit-o vreodată. Și am citit-o de câteva ori.
Întoarcă-se efectul pe care l-a avut asupra mea, către tine, înzecit! Cu drag,
R.

Augustin Radescu spunea...

Renato, draga mea, simt ca daca ti-ai propune, vreodata, sa ma minti, as fi un om mort! Ma refer, desigur, la minciuna prin emisiune!
Noroc ca n-ai niciun interes, si, sint convins, nici predispozitii.

Nicolae Nicu spunea...

Întotdeauna, este o plăcere parcurgerea rîndurilor pe care le scrii, Augustin. Şi, mă grăbesc să-ţi adresez reciproca: un Revelion frumos şi un 2015 plin de viaţă!
La Mulţi Ani!

Augustin Radescu spunea...

Multumesc, Nicule, de gindurile bune! Doamne, ocroteste-i pe romani!

Trimiteți un comentariu