Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

marți, 13 decembrie 2016

Dragnea poate fi premier! Lectie de logica pentru Kraus Webber Johannes

Ia de-aci:
Poate sa candideze Dragnea la alegerile prezidentiale din (posibil, daca nu chiar probabil) martie 2017? Evident, DA!
Poate Dragnea sa devina, cu aceasta ocazie, presedintele Romaniei? Evident, DA, daca poporul roman decide astfel!
Cum? Adica Dragnea poate fi presedinte, dar nu poate fi premier? Doar dupa mintea ta, domn primare!
Asculta aici la nen-tu: cine poate mult, poate si mai putin. Asta-i un principiu juridic, nu o lege a fizicii, asa ca daca nu intelegi, nu te consuma pe chestia asta; ia-l asa cum e, ca e facut de baieti mai destepti ca tine. Unii chiar si decit mine. GHINION!
Daca lectia mea ti-a trezit interesul pentru logica, ma ofer sa-ti dau meditatii la aceasta disciplina. Nu-mi face nicio placere s-o fac, dar as vrea sa-mi iau o trotineta, doua! Poate chiar sase, daca mi se deschide apetitul! Doar n-o sa ma intrebi, tocmai tu, ce dracu sa fac cu 6 trotinete. Vezi bine ca le inchiriez, si cu banii obtinuti imi mai iau 6. Ca sa-mi largesc parcul!
Si inca ceva, nea primaru': nu-i mai da, ca flasneta, cu "criteriile mele", ca te faci de ris! Tu esti un oficial al statului si orice actiune sau inactiune a ta TREBUIE SA AIBA O BAZA LEGALA!!! Pai care e, bre, baza legala pentru "criteriile mele"? Ca la fel de bine ai putea sa incluzi in "criteriile mele", de exemplu, ca premierul trebuie sa fie de dreapta. Si sa n-aiba mustata! Sau sa aibe minim 1,85m si sa poarte sepcuta, mai stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu