Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

luni, 11 octombrie 2010

Raspunsul ve

Draga duamna Renata,

Sincera ca sa-ti zic, de domnu’ Samson asta io n-am auzit, da bunicu meu de la Cocirlatele avea un zavod, Samson, o grozavie, de veneau ciobani de la sute de kilometri sa-l ia la stina, cu ei. Si-l rugau pe bunicu, cu ceru, cu pamintu, si cu ce nu-l momeau, da bunicu decit sa-l dea, mai degraba i-ai fi taiat o mina. Nici nu mai zic ca ar fi trebuit sa treaca peste cadavrul meu !

Mie nu mi-a placut numele asta, Samson, si-i ziceam Vasile, ca lu tata, ca ma topeam de drag dupe amindoi. Si Vasile stia ca-l cheama si-asa, si-asa. Pai cum sa nu stie, daca avea capu cit o banita ?

De frumos ce era, nu trecea om pe ulita sa nu se opreasca in dreptul curtii, sa-l admire si sa-l stucheasca de deochi. Da nu se dadeau prea aproape de gard, ca Vasile al meu, catel care batea spre saptej de kile, iti dadea fiori doar daca ridica o buza, umpic.

Na, ca mi s-au umezit ochii, vorbindu-ti de Vasile. Femeie in virsta, aproape serioasa !

....................................................................................................

Cit despre importanta muierii, era si-o vorba: “Bine muiat, e pe jumatate spalat!” Pai sa ma fi prins mama ca nu puneam rufele la muiere, citeva ceasuri inainte, facea armata cu mine. Da, duamna, pentru mine, muierea e sfinta !

Acu, c-am lamurit-o si cu Samson, si cu muierea, sa trecem la calorifere. Multumesc frumos de gindul bun, dar, zice-o vorba : « Ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se-ntimple ! » Io fix asta mi-am dorit, niste calorifere superfierbinti. Pai nu zici ca am uitat, seara, o cirpa pe calorifer, si dimineata am gasit-o scrum

Sa nu ma-ntrebi in ce film am vazut asta, ca uite-asa a supravietuit poporul roman : otravind fintinile, tragind cu urechea la gilgiitul caloriferelor si facind haz de necaz.

Dar stai ! Parca se-aude un susur de izvor. O fi vreun pritoc, ori la noapte dorm fara palton ?
                                                                                                   Cu drag, Mimi Ne
                                                                  (Mai e)

2 comentarii:

renata spunea...

Te-aştept cu sufletu' la gură, ca fularu', madam Mimi!
A dracului muiere!!!
:))))))))))

madam Mimi spunea...

Duamna mea, hai ca nu ne-ntelegem: io zic ca muierea e sfinta, tu zici "a dracului muiere". Ca la nebuni, ce mai!
Si-apoi, sufletul la gura e, adicatelea, in git; or, fularul la gura, e pe buze. Cum ar veni, una si cu alta sint peste drum de dinti!! Io cum s-o inteleg?

Trimiteți un comentariu