Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 5 august 2017

In cartierul meu, tot mai multi porumbei…

… mor calcati de masina!!! Pare ceva foarte bizar, gindindu-ma ca n-am vazut NICIO vrabie calcata de masina. Nicio cioara. Nici un vultur. Nicio … :) …rindunica (Cit sa traim s-o vedem si pe-asta?) Si nu se intimpla pe vreo pista pentru curse auto, ci pe niste amarite de alei pline de gropi, hirtoape si limitatori de viteza, serpuind printre blocuri. Nicio masina nu trece pe-acolo cu mai mult de 30 la ora! Nici atit!
Ma tot chinui si mi-e greu sa formulez macar o ipoteza cit de cit plauzibila.
Astia au, deja, un comportament de-a dreptul deviant. E ca si cum si-ar fi pierdut instinctul de conservare. Ca si cum, pentru ei, viata ar fi devenit ceva secundar, ceva la „si altele”
Tembelismul lor imi aminteste un banc, sau mai degraba o pilda:
Intr-un parculet, pe o banca, sta si plinge de ti se rupe inima un tinar bine facut, cu constitutie atletica. Trece o babuta care-l priveste compatimitor, induiosata de suferinta tinarului.
- Ce-ai patit, maica, de plingi in halul asta, ca ma doare sufletul cind te vad?
- Ce sa patesc, babo, m-am asezat pe banca asta nenorocita si mi-am prins un coi sub mine; ma doare de innebunesc!
- Pai si de ce nu te ridici, puiul mamii?
- M-as ridica eu, babico, da’ mi-e o leneee …
Poate ceva de genul asta se intimpla cu porumbeii: isi cam dau ei seama, cind ciugulesc prin mijlocul drumului, cam ce li se poate intimpla cind vine o masina. Dar, ca sa fie in siguranta, ar trebui sa-si ia zborul, la fiecare masina care se apropie. Iar aripile par tot mai mici si mai neputincioase, si burtile tot mai pline si mai grele. Si-atunci, probabil se intreaba… daca merita efortul.

In tara mea, tot mai multi romani…

6 comentarii:

Anonim spunea...

Amar text!
Ceva trebuie să te fi supărat grav, Augustine!
Cel puțin tu îți iei un respiro de la țara porumbeilor care se lasă striviți pe asfalt cu o plimbare la Paris.

renata

madam Mimi spunea...

Amar, Renato, cum bine zici! Fiindca romanii au uitat sa mai zboare. Fiindca, in tara mea, tot mai multi romani sint calcati de ... DNA. Si ei ridica din umeri!
Parca blestemul masochist al Mioritei a coborit din POZA carului cu boi direct in sufletele noastre
Cit despre acel "respiro" de care vorbesti, il astept cu groaza. Fiindca prietenii de pe-acolo imi vor pune intrebari, cel putin incomode: de ce? cum e posibil? pina cind?
Raspunde, daca poti!
Si-apoi, ce rezolva un "respiro"?

Anonim spunea...

Prietenilor tăi de-acolo sugerează-le să-i întrebe pe hamericani cum e posibil...
Un respiro sparge monotonia, uneori încarcă bateriile.
r.

madam Mimi spunea...

Un lucru e sigur: prietenilor mei de-acolo nu le sint dragi americanii. Chiar de loc. Si sint ... macronisti, nu neaparat pe cale de consecinta :)

Augustin Radescu spunea...

deloc; uite ca m-am prostit de tot!

alenna alison spunea...

Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea încă mai bate pentru el. Am crezut în el și mi-a pregătit un soț. I-am sunat pe soțul meu exact când doctorul ODUMODU saicompelld. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou pentru ultimele 9 guri. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Emil: drodumodusolutions@gmail.com

Trimiteți un comentariu